Обдарована дитина - та, яка виділяється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями (або має передумови до цього) у тому або іншому виді діяльності.
В аспекті створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня в Шевченківському районі протягом навчального року раціонально використовуються години варіативної частини навчальних планів; впроваджуються інноваційні технології навчання та сучасних педагогічних концепцій (розвиток технологій критичного мислення, комунікативні технології у вивченні іноземних мов, технології інтенсифікації, проблемне навчання тощо).
Основні завдання роботи з обдарованою молоддю:
- забезпечення оптимальних умов для реалізації особистості школяра;
- створення науково-методичного, психологічного і медичного супроводу обдарованих учнів;
- постійний пошук ефективних методів, прийомів, форм роботи з учнями, які мають високий рівень мотивації;
- формування інтелектуальної еліти в школі;
- розвиток творчих здібностей учнів;
- досягнення відповідності статусу школи реальному рівню інтелектуального розвитку учня;
- стимулювання та мотивація самореалізації учнів;
- стимулювання педагогів для роботи з обдарованими учнями (система заохочень);
- вивчення досвіду роботи з обдарованими учнями в районі, місті, країні;
- залучення до співпраці викладачів вищих навчальних закладів, батьків.
Основні напрямки діяльності:
- створення інформаційного банку даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності;
- систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості;
- проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;
- створення авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку;
- організація постійно діючого консультативного пункту для вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів управління освіти;
- залучення до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель";
- створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми;
- організація і проведення шкільних, районних олімпіад із базових дисциплін;
- формування груп для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини;
- підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми;
- організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях;
- забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах;
- здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей;
- розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними;
- розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних, районних методичних об'єднань учителів, педагогічних рад, нарадах при директорах.
Творчі, навчальні та спортивні
досягнення учнів нашої школи
Ми вітаємо всіх учасників та призерів олімпіад,
конкурсів і змагань, пишаємось вами та бажаємо вам подальших успіхів і перемог!
|