/Files/images/131.jpeg

Наша школа заснована в 1936 році. Це школа з хорошими традиціями, багаторічними результативними напрацюваннями педагогів і в той же час з інноваційними підходами до освіти.

Наша школа - «школа для всіх», де створюються комфортні умови для навчання всіх школярів.Девіз нашої школи - «Знання, вміння - для всіх. У житті очікує нас успіх!»

Ми назвали нашу школу школою розвитку, тому що головна її мета - створення умов для самореалізації кожного школяра в пізнавальній і предметної діяльності.

У школі працюють:
психологічна служба - кваліфікований психолог вивчає індивідуальні особливості дітей і підлітків, допомагає класним керівникам у веденні карток індивідуального розвитку школярів;
логопедичний пункт - корекційні заняття проводить досвідчений педагог-логопед;
соціальний педагог.

У нашій школі працюють безкоштовно групи продовженого дня, гуртки англійської мови та образотворчого мистецтва для початкових класів, танцювальний гурток, вокально - хорова студія, шаховий клуб, секція волейболу.
На платній основі працюють також школа бальних танців, курси іноземних мов, де можуть навчатися старшокласники.

Учні 10 класу навчаються в класі інформаційно-технологічного профілю. Педагоги щорічно вивчають освітні запити учнів та їх батьків з метою створення бажаних профілів навчання.
Мова навчання - російська. Українська мова вивчається практично в тому ж обсязі, що і в школах з українською мовою навчання.

З 2003 року школа впроваджує власний освітній проект - адаптовану модель інтегральної освітньої технології, яка є синергетичною освітньою моделлю на основі поєднання найбільш ефективних сучасних підходів до навчання, а саме:
1) технології розумової праці школярів;
2) управління освітнім процесом на основі суб'єкт-суб'єктних відносин;
3) укрупнення дидактичних одиниць;
4) адекватної педагогічної підтримки учнів;
5) комп'ютеризації освітнього процесу.

Новизна цієї моделі полягає в можливості в умовах масового навчання реалізувати принципи психологизации освіти, тобто дана модель є особистісно орієнтованої - дає можливість в умовах масового навчання вивести значну кількість учнів на оптимальний для кожного результат в навчанні (сформувати певні навчальні компетентності) і «запустити» механізм саморозвитку особистості.
Результативність:
зростання вербального та невербального інтелекту учнів, розвиток пізнавальних здібностей.

Кiлькiсть переглядiв: 2203