Рекомендації психологів щодо використання контенту в підручниках

Міністерство освіти і науки опублікувало рекомендації щодо роботи з підручниками в умовах війни, підготовлені дитячою та сімейною психологинею Світланою Ройз.

Як зазначила авторка посібника, минулого навчального року до неї часто зверталися родини й учителі учнів молодшої школи, адже під час читання деяких текстів у дітей ставалися напади тривоги, істерики й панічні атаки. Справа в тому, що більшість підручників були видані до повномасштабного вторгнення і не враховують певні чутливі моменти.
Рекомендації щодо роботи з матеріалами були створені саме для того, аби вчителі могли одразу бачити, у чому варто бути обережними, а де краще в опрацюванні текстів чи в додаткових завданнях змінити акценти, щоб уникати ретравмування.
Крім цього, порадами можуть користуватися видавці й автори, які зараз працюють над новими посібниками. Вони допоможуть створити такі підручники, які відповідатимуть потребам різних груп учнів і сприятимуть якісному освітньому процесу.
Кiлькiсть переглядiв: 77