Публікації педагогічних працівників

Банк публікацій педагогічних працівників за період з 2011 по 2015 рр.

2020/2021 н.р.

  1. Кузнецова О.О. Презентація-гра до уроку за темою «Електричні явища». – каталог «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» – № 1/2020.
  2. Бокова Н.М. Презентація до уроку узагальнення за темою «Множення та ділення раціональних чисел. 6 клас». Сайт naurok.com.ua https://naurok.com.ua/publ/198612
  3. Клепач Т.М. «Ні! Я жива! Я буду вічно жити!» Урок-дослідження за творчістю Лесі Українки».// «Вивчаємо українську мову та літературу». – вересень 2020. – № 25 – 27 (605 – 607) – С. 32 – 39. (Сертифікат видавничої групи «Основа», 2020)

2019/2020 н.р.

  1. Клепач Т.М. «Істинно: Хвильовий. Сам хвилюється і нас усіх хвилює…»// «Вивчаємо українську мову та літературу». – вересень 2019. – № 25 – 27 (569 – 571) – С. 22 – 25. (Сертифікат видавничої групи «Основа», 2019)
  2. Клепач Т.М. Патріотизм у світогляді українців. Урок – журналістський практикум// «Вивчаємо українську мову та літературу». – січень 2020. – № 1 – 3 (581 – 583) – С. 36 – 39.

2018/2019 н.р.

  1. Клепач Т.М. «Як же українська література без Миколи Хвильового?». 11 клас. До 85-річчя від дня загибелі М. Хвильового// «Вивчаємо українську мову та літературу». – червень 2018. – № 16 – 18 (524 – 526) – С. 61 – 67.
  2. Клепач Т.М. «Кобзар знов і знов оживає в новім поколінні…». До 205-річчя від народження та 158-річчя від дня смерті. Урок-дослідження. 9 клас//«Вивчаємо українську мову та літературу». – лютий 2019. – № 6 (550) – С. 2 – 7.
  3. Лаврент’єва К.А. Концепти річного планування закладу освіти засобами методу проектів.//Інноваційний розвиток національної освіти: стратегія, тактика, виміри змін. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 квітня 2018 року). ІІ частина. – Харків: ТОВ «Планета-Прінт», 2018. – С. 129 – 132.
  4. Кузнецова О.О. Презентация по физике «Явление электромагнитной индукции. Правило Ленца». З 17.07.2018 розміщено на порталі «Учительский журнал он-лайн». Сертифікат від 24.07.2018, серія ФІЗ № 01101168.
  5. Кузнецова О.О. Електромагнітна індукція. Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца. 11 клас. Рівень стандарту//«Фізика в школах України». – грудень 2018. – №№23 – 24 (363 – 364) – С. 19.

2017/2018 н.р.

  1. Клепач Т.М. «”Ні на мить не згасає ім’я Кобзаря.” Київський період у житті поета. 9 клас».// «Вивчаємо українську мову та літературу». – вересень 2017. – № 25 – 26 (497 – 498) – С. 42 – 48.
  2. I.Л. Столій, Н.С.Полулях, Н.В. Кириченко. Зарубіжна література. 5 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета. – Харків: Ранок, 2017. – 32 с.
  3. Кострикіна С.В., Кравченко В.А. Active Book for Kids. Starter English. – Х.: Навчальна література, 2018. – 24 с. (Книга –тренажер з інтерактивними закладками).
  4. Кострикіна С.В., Кравченко В.А. Active Book for Kids. Level Up! Starter English. – Х.: Навчальна література, 2018. – 24 с. (Книга –тренажер з інтерактивними закладками).

2016/2017 н.р.

  1. Клепач Т.М. «Ви мене не викреслите з історії ніяк!». Урок-дослідження за творчістю Х.О. Алчевської.// Вивчаємо українську мову та літературу. – Вересень 2016. – № 25 – 26 (461// Вивчаємо українську мову та літературу. – Вересень 2016. – № 25 – 26 (461-462). – С. 40 – 44.
  2. Васько Н.М. Узагальнення й систематизація вивченого із лексикології і фразеології. Розробка уроку // «Відкритий урок: розробки, технології, досвід». – 2017. – №1

2015/2016 н.р

  1. Клепач Т.М. «Рідно мово, росту я крізь тебе, крізь родовища дум і краси». // Вивчаємо українську мову та літературу. – Серпень 2015. – № 22-24 (422-424). – С. 28-36.
  2. Клепач Т.М. Мова, що стоїть на сторожі нації, незнищенна. Фрагмент уроку-лекції. 10-11 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 9 (445). – С. 27-30.
  3. Колєсніков А.А., Кошовий І.В. Майстер-клас «Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української літератури та історії України у старших класах».//Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2016. – № 2.
  4. І.В. Хитрова, І.В. Пашкіна, К.С. Глядя. Удосконалення технології очистки стічних вод заводів з виробництва сиру.//Вісник НТУ «ХПІ». – 2015. № 30 (1139).

2014/2015 н.р

1. Клепач Т.М. Життя заради світла і добра. Сторінками життєпису родини Алчевських. //Дивослово. – 2014. – №6. – С. 53-56.

2. Клепач Т.М. Ніщо не минає в цьому світі безслідно. Присвячується пам’яті Марії Башкирцевої.//Вивчаємо українську мову та літературу. – 2014. – №28-29 (392-393). Жовтень 2014 р. – С. 58-63.

3. Кошовий І.В., Колєсніков А.А. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української літератури та історії України у старших класах.//Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – №9.

4. Кузнецова О.О. Розробка презентації до уроку узагальнення та систематизації з теми «Основи МКТ». З 13.08.2014 розміщений на порталі «Учительський журнал он-лайн». Серт. ФІЗ № 01092108 від 19.09.2014.

5. Бокова Н.М. Розробка уроку «Множення та ділення раціональних чисел» з математики для 6-го класу. // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – №7-8 (липень-серпень 2015).

6. Філосопова Г.О. Розробка уроку «Sports Day» з англійської мови в 6-му класі.// Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 5 (травень).

7. Ніколаєнко Н.А. Розробка уроку «Разнообразие растений. Растения – живые организмы» з природознавства у 3-му класі. Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 3 (березень 2015).

2013-2014 н.р.

  1. Клепач Т.М. Патріотизм у світогляді Тараса Шевченка. Підготовка до написання твору-роздуму.// Вивчаємо українську мову і літературу. – 2014. – № 9. – С. 32-37.
  2. Колєсніков А.А. Початок розколу України. Розробка уроку у 8-му класі. //Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 4 (квітень 2014).
  3. Кузнецова О.О. Електричне поле. Урок-естафета. 11 клас.// Фізика в школах України. – 2013. – № 15-16 (235-236). (Серпень 2013 р.)
  4. Кузнецова О.О. Контрольна робота «Електричне поле». 11 клас (рівень стандарту). // Фізика в школах України. – 2013. – № 17 (237). (Вересень 2013 р.)
  5. Шаповал Н.А. Лічба у межах 20. Задачі на знаходження суми, на різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Розробка уроку математики в 1-му класі. //Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 4.
  6. Наконечна О.А., Маркушин Д.І., Стеценко С.О., Закірова С.В., Артюгіна Л.І. Сучасні уявлення про механізм адаптації до дії ксенобіотиків. //Експериментальна і клінічна медицина. – 2013. – № 4 (61). – С. 29-33.

2012-2013 н.р.

  1. Колесников А.А. Изучение истории в общеобразовательной школе. Проблемы и перспективы. //Universitates. Наука и просвещение, 2013, № 1, с. 51-53.
  2. Галуза Г.Є., Галуза О.А., Тевяшев А.Д. Елементарна фізика у прикладах та задачах. Харків: ХНУРЕ, 2013. (Розділи 1 «Кінематика», 6 – «Основні положення молекулярно-кінетичної теорії. Властивості твердих тіл, рідин, газів» та 12 – «Атом і атомне ядро» підготовлено спільно з учителем фізики ХЗОШ № 131 Кузнецовою О.О.)
  3. Кошовий І.В., Колєсніков А.А. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках історії України та української літератури. Харків, 2013.
  4. Кузнецова Е.А. Использование информационных технологий на уроках физики и астрономии. Харьков, 2013.
  5. Никулина Ф.Е., Черненко Ю.В., Васько Н.М., Закирова С.В., Кострыкина С.В., Кошевой И.В., Кузнецова Е.А., Пашкина И.В., Усова Т.В. Адаптированная модель интегральной технологии: теория и практика. Харьков, 2013.
  6. Пашкина И.В. Химия учит мыслить. Харьков, 2013.
  7. Усова Т.В. Тематическое оценивание знаний учащихся 6-х классов по математике. Сборник заданий. Харьков, 2013.

2004 рік

Нікуліна Ф.Ю. Адаптована модель освітньої інтегральної технології в аспекті особистісно орієнтованої освіти. //Розвиток освітніх систем і технологій. Журнал для керівників закладів освіти і органів управління освітою. – 2004. – № 14 (1), с. 34.

2000 рік

  1. Шпалінський В.В., Гадецький М.В., Нікуліна Ф.Ю., Черненко Ю.В. та ін. Психолого-педагогічна підтримка навчально-виховного процесу. Навчальний посібник . Харків: Каравела, 2000.
  2. Нікуліна Ф.Ю. Інтегральна технологія: основні ідеї та структура.//Завуч. – 2000. -№23-24. – С.10-11
Кiлькiсть переглядiв: 210